FAQ

Wpis
Opublikowano 21.07.2017

Pytanie

Czy jest dopuszczalne -  w ramach oferty produktu sieciowego (sprzedawanego jako "pakiet") - stworzenie ostatecznemu odbiorcy możliwości "skonfigurowania" (zindywidualizowania) dla siebie pakietu z opcją wyboru oferty usług wyłącznie u jednego konsorcjanta?

Odpowiedź

Należy pamiętać, że realizacja projektu i środki przekazane w ramach dofinansowania mają służyć realizacji projektu sieciowego a nie finansowaniu indywidulanych działalności poszczególnych konsorcjantów. Projekt powinien zostać zrealizowany zgodnie z założeniami przedstawionymi w ramach wniosku o dofinansowanie, czyli jako produkt sieciowy sprzedawany np. w ramach różnych przewidzianych pakietów – o ile takie występują w projekcie.

Składowa produktu sieciowego (np. pojedyncza usługa) nawet jeżeli sprzedawana jest pojedynczo powinna być sprzedawana pod wspólną marką produktu sieciowego.