Seria: Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Rodzaj publikacji: Dobre praktyki

Rok wydania: 2015

Język: PL

ISBN: 978-83-7633-317-5

Wydawca: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Zaprezentowane w „Podręczniku” dobre praktyki dowodzą, że zakres inicjatyw CSR, które po wdrożeniu przynoszą korzyść w mikro-, małych i średnich firmach, może być szeroki. Badane przedsiębiorstwa realizowały zarówno działania skupione na interesariuszach wewnętrznych (pracownicy), jak i zewnętrznych (klienci, podwykonawcy, kontrahenci lub potencjalni partnerzy biznesowi, społeczność lokalna).

Spis treści

Metodologia
Metryczka firm    
Dobre praktyki
Wnioski i rekomendacje
Opinie
FAQ, czyli CSR wpigułce
Jak rozumieć CSR
Kiedy CSR przyjął się w Polsce
Czego dotyczy CSR
Czego oczekujemy od CSR
Jak wprowadzać działania CSR
Co daje CSR
Jak z CSR-em radzą sobie polskie organizacje
Co zrobić, gdy...
Dobry CSR to efekt długoterminowej strategii
Najlepszy jest CSR na miarę możliwości firmy

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Ocena stanu wdrażania standardów społecznej odpowiedzialności biznesu

Raport

Ocena stanu wdrażania standardów społecznej odpowiedzialności biznesu

Zobacz
Odpowiedzialność się opłaca, czyli CSR w MŚP – publikacja dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu

Dobre praktyki

Odpowiedzialność się opłaca, czyli CSR w MŚP – publikacja dobrych praktyk z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu

Zobacz
Zwiększenie konkurencyjności  regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu

Ewaluacja

Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok

+

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok